Termeni si conditii



TERMENI SI CONDITII PENTRU UTILIZAREA SI EFECTUAREA DE TRANZACTII BANCARE PRIN SERVICIUL DE INTERNET BANKING, MOBILE BANKING NeoBT


Cap. I: DEFINITII

Banca - Banca Transilvania, ce asigura clientilor serviciile informatice denumite NeoBT - Internet Banking si Mobile banking.

Aplicatii de internet banking online – NeoBT (internet si/ sau mobile banking).

NeoBT - aplicatii de internet si mobile banking ce faciliteaza efectuarea unor operatiuni bancare prin intermediul internetului. Acestea pot sa fie accesate prin computer sau prin intermediul unui smartphone cu acces la internet in vederea obtinerii de informatii financiare privind conturile bancare ale clientului si efectuarea de operatiuni bancare, precum si posibilitatea activarii/ dezactivarii unor facilitati/ servicii disponibile in cadrul aplicatiei. Aplicatia Neo se instaleaza din magazinele online dedicate pentru Android si IOS. Pe langa functiile publice, clientii pot sa isi activeze si partea tranzactionala. 

Detalii despre NEO.

Client -  persoana fizica sau juridica, avand cont deschis la Banca, ce solicita Bancii activarea serviciului NeoBT fie online sau direct prin unitatile Bancii.

Utilizator(i) – clientul sau persoana/persoanele mandatate de client sa efectueze in numele sau operatiuni bancare, sub conditia ca specimenele de semnaturi ale acestor persoane sa fi fost depuse la banca.

Cererea de activare a serviciului NeoBT: formularul prin care se solicita activarea serviciului, completat pe suport de hartie (la sediile bancii) sau electronic (in cazul clientilor care aplica online).

Contract de NeoBT: ansamblul format din cererea de activare NeoBT si Conditiile de utilizare si efectuare a tranzactiilor bancare prin NeoBT incluse in CGA-PF / CGA-PJ.

Contact Center - suport pentru acordarea de asistenta si informatii generale utilizatorilor Neo, prin intermediul telefonului, e-mail-ului sau a altor cai de comunicatie.

Mesageria securizata - mod de comunicare intre utilizator si banca care, prin intermediul criptarii, asigura identificarea securizata atat a expeditorului cat si a destinatarului mesajului transmis.

Mesaje de tip phishing: mesaje care par a proveni din partea bancii sau a unei alte companii sau persoane care se bucura de un ridicat grad de incredere transmis cu scopul de a obtine de la destinatar date confidentiale care sa permita accesul in aplicatii de tip internet banking sau utilizarea cardurilor acestuia.

SMS OTP (one time password) - metoda care consta in transmiterea automata prin mesaje SMS a unor parole temporare cu valabilitate limitata in timp, parole ce vor fi utilizate pentru accesul in aplicatie si autorizarea operatiunilor.

Token – dispozitiv fizic sau electronic care permite accesul in NeoBT si genereaza coduri unice aleatoare care vor fi folosite de utilizatori atat pentru conectarea la NeoBT cat si pentru autorizarea tranzactiilor efectuate prin intermediul acestei aplicatii. Acest dispozitiv, in forma fizica, este proprietatea bancii si poate fi blocat/ reactivat sau retras oricand in mod unilateral de catre banca in cazurile si conditiile prevazute de prezentul contract.

 

Cap. I: CONDITII PREALABILE

2.1. in vederea utilizarii NeoBT, achizitia hardware-ului si software-ului necesare (computer si smartphone cu sistem de operare functional care sa includa si un browser de internet), a licentelor ce se impun si asigurarea conexiunii la internet, cad in sarcina exclusiva a clientului.

Versiunile minime necesare pentru acces la NeoBT sunt ultimele versiuni suportate de catre furnizorii browser-elor si a sistemelor de operare utilizate.

Datorita multitudinii de combinatii posibile intre sistemele de operare si browser-e de internet, precum si datorita comportamentului diferit al acestora in functie de factori ce tin de modul de diferentiere a acestora, Banca nu garanteaza compatibilitatea totala pentru fiecare browser de internet in versiunile curente sau viitoare. Banca va cauta in mod permanent sa dezvolte alternative pentru a face posibila conectarea cu sisteme de operare si browser-e de internet curente si viitoare altele decat cele mentionate mai sus. Clientul/ utilizatorul va fi informat despre aceste actualizari prin oricare din canalele de comunicare pe care Banca le are la dispozitie.


2.2. Clientul are obligatia ca, pentru a utiliza NeoBT, sa aiba instalate pe echipamentele electronice pe care le utilizeaza cele mai recente versiuni licentiate ale programelor de operare/sistemelor de operare si programelor antivirus, precum si ale programelor informatice de protectie a echipamentelor electronice (programe antivirus, antispy, firewall etc.). Utilizatorul are totodata obligatia de a nu descarca pe echipamentele electronice folosite programe din surse neidentificate/ neoficiale sau programe/ aplicatii fara licenta, purtand intreaga responsabilitate in acest sens.

Banca nu are nicio responsabilitate cu privire la orice echipament hardware/ software utilizat de client/ utilizator, intrucat aceste echipamentele sunt in afara controlului Bancii.

Banca nu este responsabila pentru nefunctionarea corespunzatoare a lui NeoBT, datorata echipamentelor/ programelor informatice etc. folosite de utilizator.

Totodata, utilizatorul declara si intelege ca in transmiterea informatiilor prin retele informatice exista riscul unor atacuri phishing, prin care terte parti incearca sa obtina in mod ilegal informatii privind datele de autentificare ale utilizatorului si sa distruga/ modifice continutul ordinelor transmise online de catre utilizator. Prin utilizarea NeoBT, Clientul isi asuma riscurile atacurilor de tip phishing tintite asupra sa, precum si a utilizatorilor mandatati de catre acesta sa acceseze aplicatia.

Banca nu va fi responsabila pentru nefunctionarea/ functionarea necorespunzatoare a aplicatiei din motive care tin de functionarea echipamentului electronic al utilizatorului prin care este accesat NeoBT.


2.3. Banca nu are nicio obligatie legata de instalare, intretinere, reparatie sau setare a echipamentelor prin intermediul carora utilizatorul acceseaza NeoBT.


2.4. Banca nu are nicio raspundere in ceea ce priveste eventualele erori ce pot aparea in utilizarea NeoBT si care se datoreaza unor defectiuni, erori sau datorita nerespectarii prevederilor legale ce reglementeaza utilizarea serviciilor, in general si a serviciilor de telecomunicatii, in special. 


2.5. Banca, in functie de optiunea clientului, va pune la dispozitia acestuia fie serviciul de Internet Banking, fie pachetul de servicii: Internet Banking si Mobile Banking. in cazul solicitarii NeoBT prin platforma online de catre persoane fizice care initiaza relatia de afaceri cu Banca tot in mediul online, NeoBT pus la dispozitia acestora permite efectuarea de operatiuni de plata in limita a 5,000 lei/ zi. Eliminarea acestei limitari se va face ulterior prezentarii clientului in orice unitate BT in scopul furnizarii specimenului de semnatura fizica.


2.6. Conditiile de utilizare in siguranta a NeoBT se pot consulta pe pagina de internet numita „Termeni si conditii”.

 

 

3. OBIECTUL CONTRACTULUI DE NEOBT

3.1. Obiectul prezentului contract consta in accesul la NeoBT in scopul utilizarii tuturor functionalitatilor disponibile, atat de catre clienti cat si de catre utilizatorii desemnati de acesta. Tipologia operatiunilor/ altor facilitati disponibile prin NeoBT este prezentata in instructiunile de lucru ale aplicatiei.



4. ACCESAREA APLICATIEI NEOBT

4.1. Functionalitatile, instructiunile de lucru, conditiile de utilizare in siguranta a aplicatiei se pot consulta pe pagina dedicata de internet NeoBT


4.2.
Accesul utilizatorului in NeoBT se realizeaza in functie de metoda de autentificare aleasa de client, dintre metodele puse la dispozitie de catre Banca la momentul incheierii contractului (SMS-OTP, token) identificat prin momentul acceptarii acestor Termeni si Conditii (fie la semnarea cererii NeoBT in unitatea Bancii, fie la prima accesare a NeoBT).


4.2.1. in cazul autentificarii prin SMS-OTP, utilizatorul introduce in pagina electronica de conectare in aplicatie un identificator (ID de utilizator) atribuit de Banca, o parola temporara care trebuie schimbata la prima utilizare, urmand ca un cod unic de conectare si autorizare a operatiunilor sa fie receptionat prin SMS.


4.2.2. in situatia autentificarii prin intermediul unui token, utilizatorul introduce in pagina electronica de conectare la aplicatie un identificator (ID de utilizator) atribuit de Banca si codul unic generat de token. PIN-ul de token se selecteaza initial de catre client, urmand ca apoi codul unic de conectare la aplicatie si autorizarea operatiunii sa fie generat la cerere de catre token.


4.2.3.  in cazul in care clientul solicita autentificarea prin token, acestuia i se va furniza un dispozitiv token, care poate fi fizic sau electronic.

Clientului i se va retine contravaloarea token-ului fizic, astfel cum este aceasta prevazuta in lista de taxe si comisioane a Bancii in vigoare la data aducerii/luarii la cunostinta la/de catre Banca a intervenirii urmatoarelor situatii:

  1. clientul preda Bancii token-ul nefunctional din culpa acestuia;
  2. clientul nu preda Bancii token-ul;
  3. clientul isi blocheaza definitiv token-ul - dispozitiv nefunctional datorita blocarii temporare a acestuia de 3 ori;
  4. in cazul in care Banca va inactiva clientul deoarece nu acceseaza aplicatia pentru o perioada de 3 luni sau acumuleaza debite restante. in acest caz, clientul va fi notificat in scris sa se prezinte la banca pentru returnarea token-ului, iar daca in termen de 10 zile nu va raspunde notificarii Banca are dreptul sa perceapa contravaloarea acestuia. Clientul autorizeaza Banca sa ii debiteze contul cu suma aferenta fiecarui dispozitiv token in cazurile in care intervine una dintre situatiile expuse mai sus.


4.2.4.
Utilizatorul are obligatia de a nu divulga altor persoane detaliile de autentificare in NeoBT si are intreaga responsabilitate de a pastra confidentialitatea acestor date in mod corespunzator, astfel incat aplicatia sa nu poata fi utilizata cu datele utilizatorului de catre terte persoane.

in cazul in care utilizatorul realizeaza sau suspecteaza ca datele sale de autentificare in NeoBT au ajuns la alte persoane sau ca sunt folosite fara drept, utilizatorul are obligatia de a anunta imediat Banca si sa solicite schimbarea datelor de autentificare si/ sau suspendarea temporara a accesului in aplicatie. Utilizatorul va informa Banca fara intarziere cu privire la momentul in care a realizat ca datele de autentificare au ajuns in posesia unui tert si daca a existat vreo utilizare neautorizata a aplicatiei.


4.2.5. Utilizatorul are obligatia de a se deconecta din aplicatie dupa finalizarea efectuarii operatiunilor bancare/ utilizarii facilitatilor din NeoBT.

Clientul va fi responsabil pentru toate prejudiciile pe care le-ar suferi ca urmare a nerespectarii obligatiilor mai sus mentionate.


4.2.6. Clientul declara ca nicio operatiune care se efectueaza prin conturile sale prin intermediul NeoBT nu va incalca prevederile legislatiei privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si isi asuma intreaga responsabilitate privind legalitatea si legitimitatea operatiunilor efectuate. Totodata, clientul se obliga sa furnizeze Bancii toate documentele justificative solicitate de BT, de Banca Nationala a Romaniei sau de alta autoritate competenta. in cazul in care clientul refuza / nu prezinta informatiile / documentele justificative solicitate de Banca, Banca are dreptul de a suspenda prestarea serviciului pana la clarificarea situatiei.

 

 

5. COSTURI, TAXE SI COMISIOANE AFERENTE NEOBT

5.1. Costurile pentru utilizarea aplicatiei NeoBT, precum si taxele si comisioanele percepute pentru operatiunile bancare efectuate de catre utilizator prin intermediul acestuia, alte facilitati disponibile prin NeoBT, vor fi comisionate conform Brosurii de taxe si comisioane privind operatiunile derulate prin conturi, anexa la Conditiile Generale de Afaceri ale bancii aplicabile Persoanelor Fizice/ Persoanelor Juridice, care sunt facute publice la toate sediile Bancii si prin afisare in cadrul aplicatiei NeoBT, la sectiunea Termeni si conditii.

Modificarea/actualizarea comisioanelor aferente platilor initiate prin aplicatia NEOBT se vor notifica clientului conform prezentului contract.


5.2. Banca este autorizata sa debiteze conturile clientului pentru acoperirea taxelor si comisioanelor datorate Bancii. Abonamentul/ alte servicii se percep din contul de disponibil in lei (principal), iar taxele si comisioanele aferente operatiunilor se percep din contul din care s-a initiat tranzactia. Taxele si comisioanele negociate individual sau cele continute in ofertele individualizate vor prevala in caz de conflict cu taxele si comisioanele standard prevazute in Brosura de taxe si comisioane privind operatiunile derulate prin conturi, anexa la CGA-PF/ CGA-PJ.

 

 

6. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

6.1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE BANCII


6.1.1.
Banca este imputernicita de catre client sa execute in numele si contul acestuia instructiunile primite prin intermediul NeoBT de la utilizatori, pe raspunderea exclusiva a clientului.


6.1.2.  Banca va putea refuza efectuarea operatiunilor ordonate de utilizatori prin intermediul NeoBT intr-una dintre urmatoarele situatii: daca operatiunile sunt suspecte, contrare legii, nu pot fi justificate corespunzator sau in conditiile in care contul clientului este blocat in temeiul unei hotarari judecatoresti sau al altui titlu executoriu.


6.1.3.  Partile sunt de acord ca Banca are dreptul, fara nicio instiintare prealabila, sa dezactiveze accesul utilizatorului la NeoBT, daca acesta nu a accesat NeoBT pentru o perioada mai lunga de 3 luni si/sau acumuleaza debite restante. in acest caz, clientul va fi informat. in acest caz, prin derogare de la prevederile art. 10.5., contractul va inceta de drept, fara interventia instantelor judecatoresti.


6.1.4.  Banca are dreptul sa restrictioneze accesul utilizatorului in aplicatia NeoBT, in cazul in care acesta nu isi respecta obligatia de a prezenta Bancii documentele justificative pentru toate situatiile in care documentele sunt solicitate prin reglementarile legale aplicabile, in termen de 10 zile calendaristice de la efectuarea platilor, pana la momentul in care documentele respective vor fi prezentate.


6.1.5.  Banca are dreptul sa blocheze accesul Clientului la NeoBT atunci cand aceasta are suspiciuni intemeiate ca elementele de identificare/acces in aplicatie ale Clientului sunt utilizate de persoane neautorizate si/sau intr-un mod fraudulos (inclusiv in situatia in care exista suspiciuni de frauda prin intermediul atacurilor de tip “phishing”).


6.1.6 Banca se obliga sa execute tranzactiile solicitate de utilizator, pe baza datelor transmise de acesta prin intermediul NeoBT.


6.1.7. Banca are obligatia sa comunice utilizatorului, cat mai repede posibil, ori de cate ori operatiunea dispusa nu poate fi efectuata ca urmare a incalcarii unei norme legale aplicabile sau ca urmare a altor situatii ce situeaza Banca in imposibilitatea executarii operatiunii.


6.1.8. Banca are obligatia sa puna la dispozitia utilizatorului un Manual de Utilizare al aplicatiei NeoBT prin intermediul aplicatiei sau, la solicitarea expresa a clientului, pe suport hartie sau pe alt suport durabil, astfel cum este acesta definit conform legii.

 

6.2. DREPTURILE SI OBLIGATIILE CLIENTULUI / UTILIZATORULUI

6.2.1. Utilizatorul poate ordona Bancii prin intermediul NeoBT efectuarea anumitor tipuri de operatiuni, asa cum acestea sunt sau vor fi disponibile.


6.2.2. Utilizatorul este informat ca Banca nu ii va solicita in niciun caz sa dezvaluie datele de autentificare in aplicatia NeoBT. Mai mult, in cazul in care utilizatorul primeste vreo solicitare de dezvaluire a datelor de autentificare in aplicatie (chiar daca aparent acea solicitare ar proveni de la Banca), utilizatorul este informat pe aceasta cale ca respectiva solicitare nu emana de la Banca si ca nu trebuie sa dezvaluie datele sale solicitantului, pentru a evita o potentiala actiune frauduloasa. in cazul in care utilizatorul a luat cunostinta de faptul ca datele sale de autentificare sunt in posesia fara drept a unui tert, acesta trebuie sa informeze de indata Banca.


6.2.3. Utilizatorul are obligatia sa se conecteze la NeoBT internet banking, direct de pe website-ul Bancii Transilvania sau NeoBT, evitand sa utilizeze link-uri afisate pe site-uri terte.  


6.2.4. Clientul poate cere Bancii sa anuleze o instructiune de plata eronat transmisa spre procesare in urmatoarele conditii:

- instructiunea de plata sa nu fi fost acceptata in sistemul de compensare electronica a Bancii;

- plata conform instructiunii nu este garantata in baza unei garantii ferme a Bancii;

- beneficiarul ordinului isi exprima consimtamantul expres privind returnarea fondurilor daca este cazul;

- erori tehnice ale aplicatiei NeoBT.

in primele trei cazuri, Banca va avea dreptul sa perceapa comisioane pentru anularea ordinului de plata, conform listei de taxe si comisioane ale bancii.


6.2.5. Utilizatorul poate solicita Bancii asistenta specializata, atata timp cat sunt vizate exclusiv probleme legate de inlaturarea sau corectarea unor eventuale erori ale aplicatiei.


6.2.6. Clientul are obligatia de a notifica in scris Banca cu privire la orice modificare aparuta, in datele sale/ale utilizatorilor de identificare, imediat ce respectivele modificari au avut loc.


6.2.7. in situatiile in care legislatia prevede expres necesitatea prezentarii la Banca a documentelor originale in baza carora se opereaza tranzactiile, Banca va solicita clientului depunerea la ghiseul acesteia a documentelor justificative, in original sau in copie legalizata, dupa caz, pentru toate situatiile in care documentele sunt solicitate prin reglementarile legale aplicabile.


6.2.8. (a) Utilizatorului ii este interzisa efectuarea de operatiuni din NeoBT in cazul in care cunoaste sau trebuia sa cunoasca faptul ca nu este autorizat sa opereze pe respectivele conturi, chiar daca din punct de vedere tehnic ii este permisa accesarea aplicatiei. in acest caz, clientul permite bancii sa debiteze contul sau cu intreaga suma transferata neautorizat.

(b) Utilizatorul se obliga la pastrarea confidentialitatii cu privire la elementele sale de identificare care i-au fost acordate de Banca, inclusiv in cazul receptionarii mesajelor de tip “phishing”. Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea datelor sale de identificare catre alte persoane inclusiv ca urmare a unor tentative de tip “phishing”, aceasta reprezentand un caz de neglijenta grava din partea utilizatorului.

(c) Utilizatorul trebuie sa informeze banca de indata ce constata ca o persoana neautorizata a luat cunostinta de elementele sale de identificare (inclusiv in cazul in care datele de acces au fost dezvaluite unor terte parti, ca urmare a unor tentative de “phishing”).


6.2.9. Utilizatorul se obliga sa nu aduca modificari de niciun fel aplicatiei, sa nu foloseasca imagini, texte, ecrane sau pagini ale aplicatiei in alte scopuri decat cele prevazute in prezentul document. De asemenea, copierea, reproducerea, publicarea sau distribuirea de catre utilizator a unor elemente, ca cele mai sus mentionate, ale aplicatiei sunt strict interzise, fara acordul scris, in acest sens, al Bancii.


6.2.10. Clientul are obligatia de a asigura in contul sau curent disponibilitatile necesare si suficiente pentru ca Banca sa poata percepe taxele si comisioanele datorate, cat si pentru a putea efectua operatiunile bancare ordonate de acesta, prin intermediul aplicatiei.


6.2.11. Utilizatorul are obligatia sa mentina in buna stare de functionare dispozitivul token primit de la Banca si sa-l predea la incheierea contractului sau la solicitarea expresa a Bancii.

 

 

7. EXECUTAREA OPERATIUNILOR

7.1. Consimtamantul privitor la executarea ordinelor de plata se considera exprimat in cazul in care, utilizandu-se datele confidentiale de acces, se apasa butoanele specifice de confirmare de transmitere catre banca a tranzactiei. Revocarea consimtamantului se poate realiza pana cel tarziu in momentul primirii ordinului spre procesare de catre banca.


7.2. Operatiunile prin NeoBT se vor executa de catre Banca in orarul prevazut in “Ghidul/ Orarul platilor”, care poate fi consultat pe website-ul Bancii Transilvania.

 

 

8. RASPUNDERE

 8.1. RASPUNDEREA BANCII

 

8.1.1. Banca nu va fi responsabila pentru tranzactiile solicitate de client prin reprezentantii sai nenotificati Bancii in conformitate cu prevederile prezentului contract. 


8.1.2. in cazul producerii unor daune datorate folosirii necorespunzatoare a aplicatiei, raspunderea Bancii nu poate fi angajata.


8.1.3. Banca nu raspunde pentru pierderile de profit, daunele materiale sau morale suferite de client.


8.1.4. Banca nu este raspunzatoare in urmatoarele situatii:

a) cand din neglijenta utilizatorului sau a unor banci corespondente, elementele de identificare si/sau dispozitivul token ajung la cunostinta altor persoane.

b) prin intermediul retelei de comunicatii s-au transmis Bancii date eronate.

c) sistemul informatic apartinand clientului a fost accesat de terte persoane neautorizate sau a fost piratat (patrunderea in sistem a altor persoane/"hackers").

d) in cazul in care utilizatorul dezvaluie elementele de identificare / acces in aplicatia NeoBT ca urmare a unor atacuri de tip ”phishing” sau virusi informatici pe echipamentele clientului.


8.1.5. Banca nu raspunde pentru acuratetea sau veridicitatea nici unei informatii, instructiuni sau mesaj provenind de la utilizator sau terte persoane.

  

8.2. RASPUNDEREA CLIENTULUI / UTILIZATORULUI

 

8.2.1. Clientul este de acord sa preia si isi asuma, de la data incheierii contractului NeoBT, toate consecintele si riscurile efectuarii de tranzactii prin internet.


8.2.2. Clientul raspunde de consecintele utilizarii elementelor sale/ ale utilizatorilor de identificare si a dispozitivului token in cadrul aplicatiei  NeoBT de catre o terta persoana, din culpa utilizatorului, si preia toate riscurile ce ar rezulta din aceasta.


8.2.3. Clientul este raspunzator pentru felul in care terte persoane utilizeaza aplicatia, in situatia in care acestea au fost imputernicite la cererea sa, suportand toate pierderile izvorate din aceasta.


8.2.4. Clientul este considerat responsabil pentru acuratetea si corectitudinea informatiilor, instructiunilor si a altor mesaje transmise Bancii prin intermediul NeoBT, atat de catre el cat si de catre utilizatori. 

 

9. SUSPENDAREA DREPTURILOR DE ACCES LA NEOBT

9.1. Suspendarea drepturilor de acces in aplicatie si blocarea efectiva a utilizatorului are loc in cazul in care utilizatorul a pierdut/uitat parola (notificand acest lucru Bancii) sau a introdus de trei ori, consecutiv, un ID/o parola gresit/a, sau a introdus de 5 ori consecutiv PIN-ul eronat in dispozitivul Token.

Totodata, Banca va putea suspenda drepturile de acces in aplicatie in cazul in care clientul nu procedeaza la actualizarea datelor clientului sau utilizatorilor desemnati in acest sens.


9.2. in toate cazurile clientul va avea posibilitatea sa solicite Bancii deblocarea cu respectarea prevederilor referitoare la comunicarile dintre parti. Accesul clientului va fi blocat ori de cate ori Banca considera ca datele de acces au fost compromise, au fost initiate operatiuni contrare legii, nu s-au prezentat Bancii documente justificative solicitate prin reglementarile legale aplicabile sau alte documente, solicitate de banca sau ori de cate ori operatiunile sunt considerate suspecte.

 

 

10. iNCETAREA CONTRACTULUI NeoBT

10.1. Contractul inceteaza de drept la data incetarii relatiei de afaceri, din cauze autorizate de lege sau oricand, cu acordul partilor.


10.2. Clientul poate denunta unilateral contractul, cu conditia notificarii Bancii in scris, cu cel putin 30 de zile anterior datei solicitate pentru incetarea contractului. Clientul poate denunta unilateral contractul numai cu indeplinirea prealabila a obligatiei de achitare integrala a tuturor datoriilor sale fata de banca rezultate din prezentul contract, fara taxe suplimentare. in acest scop, clientul se va prezenta la banca si va completa formularul corespunzator furnizat de banca in acest sens.


10.3. Banca poate denunta unilateral contractul cu conditia notificarii clientului in scris, cu cel putin 60 de zile anterior datei solicitate pentru incetare.


10.4. Banca poate rezilia contractul de drept si fara punere in intarziere daca clientul nu-si indeplineste orice obligatie care este in sarcina sa. Banca va informa clientul cu privire la rezilierea contractului in termen de 30 de zile de la momentul producerii acesteia.


10.5. Banca isi rezerva dreptul de a inceta contractul, in cel mult 30 zile de la aparitia unor circumstante care nu au putut fi prevazute la data incheierii contractului si care conduc la modificarea clauzelor contractuale in asa masura incat indeplinirea contractului ar fi contrara interesului public.


10.6. in toate cazurile prevazute mai sus, Banca are dreptul de a pretinde numai plata corespunzatoare pentru partea din contract indeplinita pana la data incetarii contractului.

 

 

11. COMUNICARI

11.1. Comunicarile intre parti cu privire la modificarea/actualizarea clauzelor prezentului contract, modificarea setarilor se vor realiza prin intermediul mesageriei securizate a aplicatiei.

Alte comunicari intre parti se pot efectua prin intermediul mesageriei securizate a aplicatiei sau prin posta, telefon, fax, e-mail, SMS.

 

12. MODIFICAREA CONTRACTULUI NEOBT

12.1. Banca are dreptul de a modifica unilateral prezentul contract, pe parcursul derularii acestuia. Modificarile vor fi notificate clientului prin intermediul mesageriei securizate a aplicatiei cu cel putin 2 luni inainte de data propusa pentru intrarea in vigoare a modificarilor. Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul, fara nici un cost suplimentar, cu conditia comunicarii intentiei sale inainte de intrarea in vigoare a modificarilor ce i-au fost notificate. Termenul de 2 luni nu se va aplica modificarilor contractuale impuse prin aplicarea unor noi prevederi legale, astfel de modificari aplicandu-se in functie de data intrarii in vigoare a reglementarilor respective. Neprimirea de catre banca a unui raspuns din partea clientului, pana la data propusa pentru intrarea in vigoare a modificarilor contractului, va fi considerata acceptare tacita de catre acesta a noilor conditii contractuale.

 

13. DISPOZITII FINALE

13.1. Contractul NeoBT intra in vigoare la luarea la cunostinta si exprimarea acordului clientului privind Termenii si conditiile NeoBT, la momentul accesarii cu succes a aplicatiei.

in cazul modificarii acestor Termeni si conditii NeoBT, noua versiune se considera acceptata din momentul luarii la cunostinta a acesteia prin apasarea butonului specific de confirmare la o noua logare.

Contractul NeoBT se va incheia pe o durata nedeterminata, insa sub conditia existentei unei relatii de afaceri cu Banca. 


13.2. Contractul NeoBT se completeaza cu celelalte clauze din CGA-PF/ CGA-PJ. in caz de discrepanta intre prezentul contract NeoBT si CGA-PF/ CGA-PJ, prevaleaza prezentele prevederi.